bildet viser en ansatt

Postnord: Svært godt fornøyd kunde i 30 år

Postnord på Rudshøgda har brukt Emil Solbakken AS som leverandør av porter, ramper, og lastesystemer siden terminalen ble bygd i 1988. – Vi har alltid vært og er fortsatt kjempefornøyd med Emil Solbakkens leveranser, sier Bjørn Erik Ottosen.

Bjørn Erik Ottosen forteller at Postnord ble kjent med Emil Solbakkens varer og tjenester allerede da de bygde den nye terminalen på Rudshøgda i 1988. Det var mange porter og ramper som skulle settes inn på det store bygget. Valget av leverandør falt på Emil Solbakken AS, de hadde et godt rykte i markedet og var kjent for sin høye produktkunnskap, kvalitet og personlig service.

30 års kundeforhold i år

Siden første bekjentskap i 1988 har Postnord brukt Emil Solbakken hele veien. De har gode konkurransedyktige produkter og profesjonelle folk både i salg og ute på oppdrag sier Ottosen. Han kjenner gutta hos Emil Solbakken meget godt etter 30 års samarbeid.

Utover levering og montering av ramper, porter og lastesystemer, står de også for service og reparasjoner. De stiller alltid opp på kort varsel, for her kan ingen porter være defekte. Vi opplever at gutta hos Emil Solbakken AS slipper alt de har i hendene og er på plass asap.

Det er ikke unormalt at vi tilkaller de både en og to ganger i uka for å reparere istykkerkjørte porter og ramper. Det handler om at her kjøres det store tunge biler og det er fort gjort å komme borti å ødelegge noe på rampene eller portene. Det skjer egentlig altfor ofte.

Det har begynt å bli mange leverandører av porter, ramper og lastesystemer sier Ottosen. Vi får stadig forespørsler fra firmaer som gjerne vil presentere seg.  Vi er en stor krevende kunde som selvfølgelig er opptatt av pris. Emil Solbakken er konkurransedyktig på pris og vi er så fornøyd med hva de levere av både produkter og service, at vi ser ingen grunn til å bytte leverandør. Vi anbefaler gjerne Emil Solbakken AS til andre, avslutter Bjørn Erik Ottosen.

 

Foto: Dan Kenneth Reinli

12 hendelser på “Postnord: Svært godt fornøyd kunde i 30 år”

  1. Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *